Nieuwe campagne Stichting Marketing Scheveningen

Campagne Stichting Marketing Scheveningen - Banner Aan zee is het net werken - Buitengewoon Scheveningen - Campagne Aan zee is het net werken

Nieuwe campagne Stichting Marketing Scheveningen van start: ‘Aan zee is het net werken’

‘Aan zee is het net werken’ is de nieuwe campagne van Stichting Marketing Scheveningen.  Het is de tweede campagne die voor het regionale MKB ontwikkeld is in het kader van de activatie van de relatief rustige maanden op Scheveningen van september tot juni. Scheveningen Zuivert – 365 dagen ontspannen aan zee, de eerste campagne, werd in het najaar van 2016 gelanceerd. Als tegenhanger van de welbekende heisessie, vind je op Buitengewoon Scheveningen onder Scheveningen Zakelijk – Aan zee is het net werken, een overzicht met uiteenlopende strandsessies. 

Aan zee is het net werken

Wat is er inspirerender dan samen nieuwe plannen maken in de zeelucht bij één van de fijne strandtenten aan het Zwarte Pad,  je collega’s beter leren kennen aan boord van de Minerva of vergaderen in combinatie met een verfrissende surfsessie bij Hart Beach? De mogelijkheden om te presenteren, vergaderen, ondernemen, brainstormen of flexwerken aan, op of boven zee zijn eindeloos. Op www.buitengewoonscheveningen.nl/zakelijk vind je wekelijks nieuwe tips en inspiratie voor je volgende strandsessie, aangevuld met verhalen en interviews over ondernemen en ondernemers op Scheveningen.

Campagnes op bussen en social media

Om de campagne regionaal en landelijk bekendheid te geven zijn er banners ingekocht op Omroep West, worden er Facebook advertenties ingezet en loopt er een buscampagne van op 23 april t/m 28 mei waarbij 10 bussen ingezet worden. Daarnaast wordt er een persbericht verstuurd naar regionale en landelijke pers en is het eerste artikel al verschenen op Dutchreview.nl: Why having a business meeting on the beach is always better. De komende maanden wordt de campagne met online en offline activiteiten verder uitgerold.

Initiatief van Stichting Marketing Scheveningen

De campagne Scheveningen Zakelijk – Aan zee is het net werken, is net als het platform ‘Buitengewoon Scheveningen’ en ‘Scheveningen Zuivert – 365 dagen ontspannen aan zee’ een initiatief van Stichting Marketing Scheveningen. Stichting Marketing Scheveningen verzorgt de lokale en regionale marketing & communicatie van Scheveningen. Ze legt – waar mogelijk – verbindingen tussen strand, stad én haven, dorp en Bad, en initieert en ondersteunt evenementen en activiteiten op Scheveningen. De stichting is in het leven geroepen door de Gemeente Den Haag en het Scheveningse bedrijfsleven.

Scheveningse ondernemers uitgenodigd

Veel lokale ondernemers weten de redactie inmiddels te vinden en delen hun nieuwe initiatieven, ideeën en evenementen. Stichting Marketing Scheveningen nodigt bij deze alle Scheveningse ondernemers uit om bestaande en nieuwe initiatieven en ontwikkelingen op het gebied van brainstormen, ondernemen, flexwerken en andere vormen van strandsessies op Scheveningen te delen met de redactie. De redactie neemt vervolgens contact op voor meer informatie, beeldmateriaal en eventuele samenwerkingen. Wij zijn van maandag tot en met woensdag van 10.00 tot 18.00 bereikbaar. Wil je graag iets met ons delen? Mail dan naar redactie@buitengewoonscheveningen.nl.

Meer informatie en beeldmateriaal

Wilt u op de hoogte blijven, meer informatie ontvangen over Scheveningen Zakelijk – Aan zee is het net werken, of beeldmateriaal ontvangen, neem dan contact op met Hester Ozinga op persberichten@buitengewoonscheveningen.nl