Lancering najaarscampagne Scheveningen Zuivert

Najaarscampagne Scheveningen Zuivert - Buitengewoon Scheveningen zet 365 dagen per jaar ontspannen aan zee op de kaart.
Scheveningen Zuivert zet 365 dagen per jaar ontspannen aan zee op de kaart met de lancering van Scheveningen Zuivert

Najaarscampagne Scheveningen Zuivert – Scheveningen zet 365 dagen per jaar ontspannen aan zee op de kaart met de lancering van Scheveningen Zuivert. Op BuitengewoonScheveningen.nl/zuivert verschijnen wekelijks tips om 365 dagen per jaar te ontspannen aan zee en maandelijks nieuwe aanbiedingen. Stichting Marketing Scheveningen nodigt alle ondernemers en initiatiefnemers op Scheveningen uit om mee te doen.

De eerste twee ‘Zuivert’ aanbiedingen zijn tot stand gekomen met medewerking van het Floatcenter op de Pier en Massages & Zee. De verwachting is dat begin december de wellness faciliteiten van het Kurhaus geopend worden voor gasten. Voor de pers komt er in de aanloop een unieke preview mogelijkheid. 

Najaarscampagne Scheveningen Zuivert

Wandelen door de duinen, hardlopen op het strand, floaten boven zee of het weekend beginnen met yoga of een heerlijke massage. Scheveningen is het hele jaar door een badplaats waar je kunt ontspannen en opladen. Met de nieuwe wellness faciliteiten van het Kurhaus en het Floatcenter op de Pier heeft Scheveningen er zelfs in korte tijd twee toonaangevende wellness locaties bij gekregen. Stichting Marketing Scheveningen zet met Scheveningen Zuivert 365 dagen per jaar te ontspannen aan zee op de kaart.

Kuren in het Kurhaus vanaf begin december

In het Kurhaus wordt op dit moment hard gewerkt aan de nieuwe wellness faciliteiten. Het zwembad is inmiddels gegraven en de eerste behandelkamers krijgen vorm. De verwachting is dat de faciliteiten begin december geopend worden voor de gasten van het Kurhaus.De beauty experts van het Kurhaus werken met een private label onder de naam Amrâth cosmetics en een luxe internationaal spa merk. Om de lancering van de najaarscampagne Scheveningen Zuivert te vieren komt er een speciale preview mogelijkheid voor de pers.

Uitnodiging voor alle Scheveningse ondernemers

Stichting Marketing Scheveningen nodigt alle Scheveningse ondernemers uit om bestaande en nieuwe initiatieven en ontwikkelingen op het gebied van wellness en sport op Scheveningen te delen door te mailen naar persberichten@buitengewoonscheveningen.nl. De redactie van Scheveningen Zuivert deelt wekelijks diverse tips online en zet op deze manier 365 dagen per jaar ontspannen aan zee op de kaart.

Initiatief van Stichting Marketing Scheveningen

Scheveningen Zuivert is een initiatief van Stichting Marketing Scheveningen. Stichting Marketing Scheveningen verzorgt de lokale en regionale marketing & communicatie van Scheveningen. Ze legt – waar mogelijk – verbindingen tussen strand, stad én haven, dorp en Bad, en initieert en ondersteunt evenementen en activiteiten op Scheveningen. De stichting is in het leven geroepen door de Gemeente Den Haag en het Scheveningse bedrijfsleven.

Meer informatie en beeldmateriaal

Wilt u op de hoogte blijven, meer informatie ontvangen over de najaarscampagne Scheveningen Zuivert of de unieke preview in samenwerking met het Kurhaus neem dan contact op met Hester Ozinga op persberichten@buitengewoonscheveningen.nl

Dit persbericht schreef ik in opdracht van Stichting Marketing Scheveningen en kwam tot stand in samenwerking met het Grandhotel Amrâth Kurhaus, het Floatcenter op de Pier en Massages en Zee.