Communicatie Organiseren

Niet alleen het organiseren van een evenement is een kunst. Ook de communicatie organiseren rondom een sportevenement is een vaak een hele uitdaging. Evenementen zijn in veel gevallen afhankelijk van subsidieverstrekkers, sponsoren en partners aan de ene kant en de media aan de andere kant.

De communicatie activiteiten rondom een sportevenement worden vaak in de beginfase over het hoofd gezien of door iemand uit de organisatie op de to do lijst gezet voor later, als er meer duidelijkheid is of meer tijd. Dat doen we er dan wel even bij. Wanneer je de communicatie vanaf het begin goed in kaart brengt en goed en effectief organiseert, voorkom je dat er kansen worden gemist om de aandacht op je evenement en de sponsoren en partners te vestigen.

Communicatie op locatie
Organiseer je een sport evenement en ben je op zoek naar hulp van een communicatie professional voor een brainstorm, tips & tricks, een strategie, een planning of iemand die de communicatie op locatie tijdens het evenement verzorgt?

Spotter / Floor manager sportevenement
Ik heb ervaring met floor management tijdens World Cups en Wereld Kampioenschappen Bobsleigh & Skeleton voor de Internationale Bobsleigh & Skeleton Federation in het seizoen ’16/’17 en ’17/’18 en tijdens de Olympische Spelen in PyeongChang was ik floor manager en spotter.

Nieuwsgierig geworden of ik jou ook kan helpen? Stuur me een mailtje op hester@hestag.com